May 16, 2009

Timber Wolf

Legion of Super-Heroes member Brin Londo from Zuun:
LSH 60s Timber WolfDisco Legion Timber WolfLegion Timber Wolf 70s Brin LondoBrin London Timber Wolf
.........60's ....................70's......................70's .....................80's.....................80's
........................................................(colouring variant)......................................(1.5 version)

Brin Londo Timber Wolf RebootTimber Wolf Legion Of Three Worlds
.....................Reboot............................3boot 2005.........3boot 2008.......Legion of 3 Worlds

5 comments:

Lissandro Dittmar said...

Ich finde deine Bilder echt super!! Hast du schonmal an Friend Connect für deine Seite gedacht? Ich würde mich auf jedem Fall bei dir anmelden ;-)

Grüße

Boyblue's DC Universe said...

Vielen Dank! Freut mich, dass dir die Bilder gefallen!
Und danke für den Friend Connect-Hinweis. Ich denke aber, dass ich dazu noch zu wenig Besucher habe - aber ich werde mich mal genauer damit beschäftigen.

Jota de Juan said...

very great work. Miss Shadow Lass, Night girl, Andromeda...

Chuck (Kyriakos) Bradley said...

I love this layout of the different costumes of Timber Wolf. I hope you do a similar side-by-side comparison and contrast of the different costumes of Ultra Boy.

Anonymous said...

For completist purposes, Timber Wolf was mutated and known as "Furball" in the 5 years later run of the Legion.